آموزشگاه برق در شیراز

سه شنبه 30 شهريور 1400
15:01
بهی رز

آموزشگاه برق

مهندسی برق (به انگلیسی: Electrical engineering)، رشته ای از مهندسی است که به الکتریسیته، الکترومغناطیس و الکترونیک می‌پردازد. فراگیرتر شدن استفاده از انرژی الکتریکی و افزایش نیاز به انتقال سریع‌تر اطلاعات، مهندسی برق را به یکی از مهم‌ترین زمینه‌های مهندسی و صنعت تبدیل کرده‌است. مهندسی برق به دو قسمت عمده تقسیم می شود: ۱_بررسی و طراحی سیستم‌های انتقال و تبدیل انرژی الکتریکی ۲_بررسی و طراحی سیستم‌های الکترونیکی برای پردازش و انتقال اطلاعات. به بیان دیگر، مهندسان برق از الکتریسیته یا برای انتقال انرژی یا برای پردازش اطلاعات استفاده می‌کنند. (منبع: ویکی پدیا)

شرکت در کلاس های آموزشگاه برق می تواند شما را برای ورود به بازار کار برق کاری صنعتی آماده کند؛ جالب است بدانید که این دوره ها علاوه بر آموزش عملی 100% مفید، امکان دریافت یک مدرک بین المللی رسمی را نیز برای شما فراهم خواهد کرد.

تاسیسات الکتریکی شامل موارد مختلف اعم از موارد زیر می باشد:

  • سیستم برق مسکونی
  • برق صنعتی
  • سیستم اعلام حریق
  • سیستم های آسانسور
  • سیستم های روشنایی
  • سیستم های آنتن مرکزی

طراحی، اجرا و نظارت این تاسیسات باید منطبق بر استانداردهای موجود در این زمینه باشد تا خطرات احتمالی به حداقل کاهش یافته و بهره وری از این تجهیزات افزایش یابد.

امروزه دوره های برق و الکترونیک بسیار متنوع بوده و آموزشگاه های متعددی در کشور به برگزاری این دوره های آموزشی می پردازند.

دوره برق ساختمان یکی از بهترین دوره های آموزشی برق و الکترونیک در ایران و تمام دنیا است که بازار کاری عالی و آینده دار دارد.

دلیل این امر نیز نقش مهم برق در ساختمان ها می باشد. از آنجایی برق یکی از مهم ترین نیازهای ساختمان می باشد شغل برقکار ساختمان نیز جز مشاغلی است که همواره از بازار کار و درامد خوبی می باشد. امروزه نیز با رشد پروژه های ساختمانی و پیشرفته شدن سیستم برق در ساختمان ها بازار کار این شغل چشم انداز و آینده بهتری خواهد داشت.

در صورتی که علاقه مند به برق ساختمان و این شغل هستید توصیه می کنیم فرصت را از دست ندهید و بهترین آموزشگاه برق را شناسایی کرده و در دوره های آموزش برق ساختمان فنی حرفه ای آن ثبت نام کنید.

آموزشگاه برق در شیراز

این رشته اولین بار در نیمه دوم قرن نوزده میلادی، بعد از تجاری سازی تلگراف، تلفن و توزیع برق و استفاده‌های آن به عنوان یک شغلِ شناخته شده مطرح شد. از حدود سال ۱۸۸۵ برخی دانشگاه‌ها و موسسات فناوری مانند دانشگاه کرنل یا موسسه فناوری ماساچوست، رشته کارشناسی مهندسی برق را ایجاد نمودند. دانشگاه فنی دارمشتات اولین دانشگاهی بود که در سال ۱۸۸۲ دانشکده مهندسی برق را ایجاد کرد و پس از آن دانشگاه کرنل و دیگر دانشگاه‌ها این رشته را ارائه نمودند. (منبع: ویکی پدیا)

رشته های برق یکی از محبوب ترین رشته های فنی در کشور ایران به حساب می آید. به همین دلیل علاوه بر دانشگاه های مختلف، آموزشگاه ها نیز تدریس و آموزش آن را به هنرجویان در دستور کار خود قرار داده اند.

سه رشته از زیر شاخه های برق که بسیار در کشورمان خواهان دارد، عبارتند از:

  1. برق ساختمان
  2. برق صنعتی
  3. برق خودرو

هر کدام از این سه رشته توسط آموزشگاه های تخصصی برق به علاقه مندان آموزش داده خواهد شد و در پایان هر دوره بایستی به هنرجو مدرک معتبر سازمان فنی و حرفه ای ارائه داده شود.

البته علاوه بر 3 مورد بالا، آموزشگاه های برق معمولا موارد زیر را به هنرجویان و علاقه مندان آموزش می دهند که بسیار پرطرفدار است:

  • PLC
  • تعمیرات موبایل
  • تعمیرات ایسیو خودرو
  • تعمیرات پکیج دیواری
  • تعمیرات برد الکترونیکی
  • هوشمند سازی ساختمان
  • نصب کولر گازی و پکیج دیواری

هدف اصلی هنرجویان برای یادگیری رشته برق، وارد شدن به بازار کار می باشد. پس توجه داشته باشید آموزشگاهی را که انتخاب می کنید، بایستی تمامی اصول آن را به شما آموزش دهد.

یکی از شهرهای ایران که علاوه بر دانشگاه های بسیار زیاد، آموزشگاه های برق فراوانی نیز دارد؛ شهر شیراز می باشد. دلیل آن هم علاقه مندان بیشمار به این رشته فنی است.

به همین دلیل و در راستای کمک به علاقه مندان، وبسایت کارشد لیستی از آموزشگاه برق در شیراز را برای شما عزیزان تهیه کرده است تا به اطلاعات آنها دسترسی داشته باشید و برای کسب اطلاعات بیشتر با آنها تماس بگیرید.

شما عزیزان می توانید با استفاده از فیلتر "مرتب سازی" که در بالای لیست آموزشگاه ها قرار دارد، آموزشگاه های برق را بر اساس میزان محبوبیت، تخفیف و ... مشاهده فرمایید.

همچنین شما عزیزان در صورتی که تجربه استفاده از خدمات آموزشگاهی را دارید، می توانید در لیست آموزشگاه ها با مراجعه به صفحه آن آموزشگاه، در بخش نظرات تجربیات خود را با دیگر کاربران عزیز کارشد به اشتراک بگذارید.

منابع:

  1. ویکی پدیا

برچسب ها: آموزشگاه برق , شیراز ,
[ بازدید : 79 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بهترین مشاغل شیراز و دیگر شهر ها است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]